• Головна
  • B2B: Офіс Центр працює для вашого бізнесу
Новини компаній
11:04, 23 лютого 2023 р.

B2B: Офіс Центр працює для вашого бізнесу

Новини компаній
Відділ обслуговування "Офіс Центр"

Відділ обслуговування "Офіс Центр"

Мережа магазинів Офіс Центр на ринку канцтоварів уже 28 років і за цей час випрацювала клієнтоорієнтовану модель роботи!

Одним із векторів розвитку Офіс Центр є B2B маркетинг! Модель "Бізнес для бізнесу" дозволяє бути надійним партнером для різноманітних сфер діяльності, надавати товари та послуги для комфортної роботи та розвитку компаній.

Не важливо чим ви вирішили займатись та яку підприємницьку діяльність вести, можете бути впевнені, що "пакування" для вашого бізнесу забезпечить Офіс Центр, починаючи від постачання ручок та завершуючи офісними меблями, оргтехнікою та брендованими товарами!

Мережа Офіс Центр – це понад 18 тисяч найменувань товарів різної специфіки:

  • офісний папір;
  • техніка для офісу: обладнання для поліграфії, комп’ютерна периферія та мультимедіа, пристрої для зберігання інформації;
  • комфорт в офісі: годинники, настільні лампи, кавомашини, чайники, обігрівачі;
  • пакування та маркування: стрейч та харчова плівка, скотч, пакети;
  • товари для торгівлі та обліку;
  • презентаційне обладнання: дошки, фліпчарти, акредитаційні картки;
  • меблі та крісла;
  • господарчі товари;
  • печатки та штампи;
  • канцтовари: письмове приладдя, щоденник, штемпельна продукція, приладдя для діловодства та багато іншого.

Партнерська співпраця з Офіс Центр – це можливість отримати надійну "руку підтримки", яка допоможе відкрити офіс "під ключ" та буде супроводжувати на шляху становлення та розвитку!

Переваги B2B від Офіс Центр

Відділ обслуговування корпоративних клієнтів – це команда професійних менеджерів, які ведуть партнера від моменту укладання договору та упродовж всього терміну існування бізнесу.

Переваги корпоративної співпраці з Офіс Центр:

  • офіційна співпраця, безготівковий розрахунок та робота з ПДВ;
  • персональний менеджер для вашої компанії;
  • гнучка система знижок;
  • можливість поставляння товару під замовлення;
  • працюємо, як з маленькими кількостями, так, і з великими обсягами постачання;
  • резервування товару саме під вас;
  • безоплатне доставлення.

Також працюємо з електронною системою закупівель "Prozorro", беремо участь у тендерах, що, в результаті, дозволяє нам бути компанією партнером і для комунальних та державних установ.

Відділ обслуговування "Офіс Центр"

Відділ обслуговування "Офіс Центр"

Корпоративна співпраця поширюється і на працівників компанії з якими ми працюємо! У період підготовки до нового навчального року, вони можуть скористатись системою знижок для придбання шкільних товарів за вигіднішою ціною для своїх дітей.

У рамках співпраці B2B організації можуть долучитись до соціального проєкту від Офіс Центр – "Майбутнє нації". Місія якого - забезпечити канцтоварами дітей військових, що загинули захищаючи Україну та українців на російсько-українській війні! Детальніше про ініціативу: https://office-centre.com.ua/future_nation/.

Офіс Центр орієнтується на кожного клієнта, щоденно покращує сервіс та збільшує асортимент товарів у різних сегментах!

Для обговорення умов співпраці за умовами моделі "Бізнес для бізнесу" звертайтесь у наші магазини, які в Кам’янці-Подільському знаходяться за адресами:

  • м. Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського, 42;

Графік роботи: пн-пт 08:00-19:00, сб, нд – 09:00-18:00.

  • м. Кам’янець-Подільський, вулиця Лесі Українки, 27Б.

Графік роботи: пн-пт – 09:00-18:00, сб, нд – 09:00-17:00.

Більше інформації на офіційному сайті Офіс Центр: https://office-centre.com.ua/

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Офіс Центр #бізнес для бізнеса #B2B #канцтовари #закупівля
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...