
09:56, 13 січня 2021 р.
Надійне джерело
"Укрзалізниця" продаватиме квитки через Viber та Telegram

Фото: Інтернет-джерела
"Укрзалізниця" запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків. "Укрзалізниця" продовжує розвивати свої сервіси та ставати більш клієнтоорієнтованою для пасажирів і бізнесу.
Ще влітку 2020-го компанія розпочала здійснювати продаж квитків за 90 днів до дати поїздки, а також запустила програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+, інформує Телеграм-канал "Адвокат права".
З 12 січня ж УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій.
Чат-бот УЗ розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською.
Оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад. Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями:
Читайте також: "На Кам'янеччині підпалили авто депутата".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:34
15 квітня
Столи-трансформери — ідея, яка змінює простір
Новини компаній
11:00
15 квітня
Види плівок для тонування авто: обираємо ідеальний варіант
Новини компаній
11:00
15 квітня
10:03
15 квітня
ТОП новини
Оголошення
19:33, 7 квітня
13:09, 5 квітня
live comments feed...
Коментарі