17:05, 6 травня 2020 р.
Надійне джерело
На відкриття турсезону 2020 у Кам'янець-Подільський "завітало" понад 42 тисячі туристів
Фото: Кам'янець-Подільська міська рада
Щовесни, упродовж 11 попередніх років, під час старту туристичного сезону, Кам’янець-Подільський широко розкривав свої обійми для туристів з усього світу. Кожне офіційне відкриття туристичного сезону завжди мало своє гасло, яке задавало ритм та напрямок на весь сезон.
Цей рік не став винятком. Став особливим. В умовах карантину традиційне відкриття туристичного сезону стало неможливим. Але з розвитком цифрових технологій туристичні принади міста стали доступними для віртуального знайомства з потенційними мандрівниками. Тому було вирішено, згідно заздалегідь запланованих дат, відкрити туристичний сезон ОNLINE під відповідним гаслом "Кам'янець Digital", зазначає пресслужба Кам'янець-Поділської міської ради.
Мета заходу полягала в популяризації міста, як потужної туристичної дестинації шляхом залучення максимальної аудиторії до відповідних Інтернет акаунтів.
Напередодні офіційного відкриття туристичного сезону "Кам’янець Digital" було презентовано туристичний сайт "kamianets.travel", який акумулював в собі повну інформацію про туристичний потенціал міста Кам’янця-Подільського. Додатковою підтримкою сайту стали акаунти "Kamianets travel" в соціальних мережах Facebook та Instagram, а також YouTube та Telegram-канали, які діляться корисним та актуальним контентом.
Саме на цих web-сторінках відбувалися віртуальні заходи, згідно програми офіційного відкриття туристичного сезону ONLINE "Кам’янець Digital".
Офіційне відкриття традиційно розпочалось з форуму, який відбувся у Web-форматі та був присвячений актуальній темі "Діджиталізація туристичного сектору як інструмент розвитку в умовах кризи". Міський голова Михайло Сімашкевич привітав учасників форуму, зазначивши, що представники індустрії туризму нашого міста, розуміючи всю складність ситуації, пропонують відвідувачам нові послуги, – і на сьогодні всі вони в онлайн-режимі.
Спікерами форуму виступили заступник міського голови Вадим Савчук та кваліфіковані спеціалісти в галузі туризму:
- голова Державного агентства розвитку туризму Мар'яна Олеськів;
- директор Центру міжнародної співпраці Адміністрації міста Люблін Кшиштоф Становський;
- директор Бюро розвитку туризму Адміністрації міста Люблін Марцін Кенцько;
- головний виконавчий директор туристичного стартапу Moreinfo Михайло Дьомшин.
893 особи з 11 областей України та республіки Польщі стали глядачами та учасниками форуму.
Відео-проєкт "Рекомендуємо екскурсовода" був презентований на сторінках соціальних мереж Facebook та Instagram – 11 унікальних онлайн-пропозицій від кваліфікованих гідів-ексурсоводів державного історичного музею-заповідника, Національного історико-архітектурного заповідника "Кам’янець" та рекомендованих екскурсоводів.
Велику глядацьку зацікавленість набув марафон віртуальних екскурсій. Два дні поспіль провідні фахівці державного історичного музею-заповідника та Національного історико-архітектурного заповідника "Кам’янець" в прямих ефірах знайомили віртуальних екскурсантів з музейними експозиціями, історичними локаціями та архітектурними пам’ятками. 16 півгодинних екскурсій – 38 396 переглядів.
Знайшли своїх прихильників майстер-класи від учасників проєкту "Унікальний сувенір". Упродовж трьох днів відомі в нашому місті майстри Микола Шевчук (майстерня "Сувенірщик"), Юлія Марущак (майстерня "PhyArt"), Божена Філатова (майстерня "Божена"), Яна Шутяк (майстерня "Elite Candles") разом з глядачами виготовляли сувеніри з глини, прикраси з ювелірної смоли, створювали різьблені свічки та вишивали оберіг. Загальна кількість унікальних переглядів майстер-класів – 2 872.
Для найактивніших користувачів Інтернету були проведені онлайн-розіграші сертифікатів на послуги активного відпочинку. Giveaway провели зірки українського шоу-бізнесу – співачка ZOZULYA, репер Хас, комік Володимир Черняк та фронтмен гурту "Цвіт кульбаби" Василь Марущак. Переможців оголосили 1 травня на сторінці Kamianets Travel в Facebook та 2 травня на сторінці kamianets.travel.tic в Instagram. Завдяки спонсорам, переможці отримали сертифікати на топові атракції міста:
- політ на повітряній кулі (центр повітроплавання "Триглав");
- прогулянка компанією до 10 осіб на БРДМ (BRDM.tour);
- прогулянка компанією до 5 осіб на УАЗ (UAZ-drive);
- 2 квитка на тролейну переправу вздовж Новопланівського мосту (компанія "Aсtiv day");
- 2 квитка на стрибок з найвищого мосту в Україні "Стрімка лань" (компанія "Aсtiv day");
- 2 квитка в музей мініатюр "Замки України" (компанія "Aсtiv day").
Родзинкою програми офіційного відкриття туристичного сезону стало нове вбрання головної візитівки міста. 1 травня близько 800 користувачів Інтернету побачили зі сторінки "Kamianets Travel" в Facebook пряму відео-трансляцію включення нової підсвітки Старого замку. Модернізація освітлення передбачає відсутність кольорів, лише різні відтінки білого. Підсвічується також каньйон і вперше – південний бік замку.
Отже, туристичний сезон ОNLINE "Кам’янець Digital" відкрито! У прямих ефірах за допомогою цифрових технологій в заходах взяло участь близько 42 500 користувачів Інтернету.
Тож, кам’янчани гостинно запрошують туристів в місто, в якому оживає історія. Ми сподіваємось, що кожен, хто зацікавився ним на Інтернет-сторінках, відкриє для себе Кам’янець-Подільський наживо і відчує його неповторність.
Читайте також:"Демір, Олівія, Міра - рідковживані імена кам'янецьких малюків у квітні".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коронавірус - це...
проголосувало 87 відвідувачів
Глобальна змова
29,9%
Вигадка
3,4%
Реальна епідемія
62,1%
Не знаю, але боюсь
2,3%
Важко відповісти
0,0%
Інше
2,3%
Останні новини
11:00
09:00
Вчора
14:45
23 грудня
17:19
21 грудня
Оголошення
16:30, 20 грудня
09:55, 18 грудня
11
13:40, 18 грудня
23
live comments feed...
Коментарі