
12:47, 30 березня 2017 р.
Молодь Хмельниччини надає перевагу Інтернету
Фахівцями Хмельницької обласної служби зайнятості проведено опитування з метою виявлення основних джерел отримання молоддю актуальної інформації та з’ясування їх уподобань. Опитування проводилося серед молоді, яка навчається в навчальних закладах міста Хмельницького та Кам’янця-Подільського.
В опитуванні взяли участь 235 респондентів, з них в загальноосвітніх навчальних закладах навчаються 54%, в професійно-технічних навчальних закладах – 29%, у вищих навчальних закладах – 17%.
За результатами опитування можна зробити висновок, що більшість молодих людей, а це – 86% надає перевагу Інтернету. При цьому 89% – користується ним практично щодня, більше половини – використовує Інтернет для самоосвіти, навчання, отримання корисної інформації та новин. Більшість молоді – 92%зареєстровано в соцмережах: вКонтакте.ru – 74%, Іnstagram – 59%, Facebook.com – 40%.
Телебачення поступається своїми позиціями і служить джерелом інформації лише для 42% респондентів. З них, тільки 60% дивляться телевізор щодня або декілька разів на тиждень. Перевага надається таким каналам: «1+1» – 55%, «Новий канал» – 37%, «СТБ» – 32,6%, «ТЕТ» – 25,5%. Пізнавальними програмами цікавляться тільки 24% опитаних, решта дивиться розважальні, музичні, спортивні програми та шоу. Місцеві телеканали («Поділля-центр», 33 канал, «TV7+») дивляться лише 6,4%респондентів.
Сьогодні молодь менше користується для отримання інформації друкованими виданнями – 28% та радіо – 31%.
Інформацію щодо професій, навчальних закладів, місць подальшого працевлаштування 81% респондентів отримує через Інтернет, лише 15 %використовують для цього телебачення, 11,5% – друковані видання, 3% – радіо. Більше половини опитаних зазначили, також, що отримують цю інформацію від батьків, друзів та знайомих, 37% респондентів – від педагогів, а 20% – від фахівців служби зайнятості.
З 2016 року почали працювати нові онлайн-сервіси служби зайнятості, і, на даний час, невелика кількість респондентів ними користується: відеохостингом служби зайнятості в Youtube – близько 9%, офіційною сторінкою в Facebook – 7%, інформацією на офіційному сайті Державної служби зайнятості та порталі «Труд» – 1% опитаних.
З метою популяризації онлайн-ресурсів служби зайнятості серед шукачів роботи та роботодавців, у 2017 році в усіх центрах зайнятості Хмельниччини розпочали свою роботу консультаційні центри «Онлайн-фарватер», в Старокостянтинівському МРЦЗ засновано «FORWARDклуб» для активних шукачів роботи та роботодавців, працюють молодіжні студії кар’єрного розвитку «ВЕКТОР.ocz» в Хмельницькому обласному, Кам’янець-Подільському та Хмельницькому міському центрах зайнятості.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:33
16 березня
14:32
14 березня
15:40
13 березня
Оголошення
14:33, 4 березня
38
13:58, 15 березня
27
live comments feed...
Коментарі