АТ "Хмельницькгаз" розширює перелік зручних сервісів для клієнтів компанії. Тепер вони можуть дізнатись всю інформацію про споживання газу в мобільних додатках або месенджері Viber.
Для зручності і контролю використання природного газу, АТ "Хмельницькгаз" ввів ще кілька дистанційних способів для щомісячної передачі даних. До вже діючих близько десятка онлайн-сервісів, додалося ще три нових: чат-бот у Viber "7104ua" та мобільні додатки "104 Mobile", "104 Mobile Light". Тож користувачі газу Хмельниччини мають уже 11 каналів передачі даних та можуть у постійному доступі контролювати використання енергоносія, повідомляє прес-служба РГК "Хмельницькгаз".
Паблік - акаунт "7104ua" у Viber, мобільний додаток для смартфонів "104 Mobile" та мобільний додаток до iPhone "104 Mobile Light" розроблені таким чином, аби споживач мав змогу користуватись одразу п’ятьма особовими рахунками, без ускладнень з додатковими реєстраціями.
Тому у пункті меню Показання споживач може без складнощів передати показання лічильника газу. Це зручно, коли клієнт АТ "Хмельницькгаз" має більше одного особового рахунку або допомагає в газових питанням своїм рідним.