Топ експертів нашого міста - Олег Рыбчинский

Новачок
Олег Рыбчинский
Відгуки: 2
Коментарі : 0
Передплатників: 0
Підписатися
Сортувати по:
Відгук про "Агенція з працевлаштування Камелот-Х"
пʼятниця, 5 квітня 2019 р.
Цього року у березні вперше скористався послугами фірми "Камелот". Дуже задоволений професійністю, оперативністю, доброзичливістю, увагою працівників офісу. Надалі планую  звертатись у Кам'янці-Подільському лише до цієї фірми. Дякую усім працівникам фірми! Олег Рибчинський.
Відгук про "Магазин мобільних телефонів "911""
вівторок, 14 січня 2025 р.
Шановні кам'янчани, будьте Пильними звертаючись до магазину 911, що по проспекту Грушевського, 25/2. Або краще обійдіть його стороною, працюють хами, які продають ФАЛЬСИФІКАТ.      Мати моєї дружини – пенсіонерка, котрій 84 роки, вона погано бачить і чує, розбила свій мобільний телефон. Ми в цей час були у від’їзді. Мати сама пішла до магазину 911 і купила новий телефон (27.12.2024 р.), щоб мати можливість зв’язатись з нами. Однак, дозвонитись на куплений телефон було не можливо, так як при виклику та натисканні  на кнопку відповіді телефон видавав результат «МЕРЕЖІ НЕ ЗНАЙДЕНО».      30.12.2024 р. ми повернулись до міста і  пішли до магазину 911. Крім того, що телефон був не робочий, виявилось, що задня панель процарапана гострим предметом (таку борозну можна прорізати тільки гострим предметом тільки заздалегідь). Тому нам було відмовлено обміняти телефон на інший. Тоді ми попросили взяти телефон на гарантійний ремонт. Однак нам було відмовлено, так як продавці висунули версію, що в телефоні погана сімкарта. В Київстарі поміняли на нову. У роботі телефону не відбулось ніяких змін.      04.01.2025 р. ми знову прийшли до магазину і показали що у телефоні не відбулося ніяких змін.      Тепер продавці озвучили нову версію, що це погано працює Київстар і необхідно перейти на «Лайф» чи «Водафон». Оператор Водафон провів діагностику і  підтвердив, те що нам казали в Київстарі, що проблема не сімці, а в бракованому телефоні.      Повернулись до магазину, ми знову запропонували прийняти телефон на гарантійний ремонт. Чекали на рішення з пів години.  Сертифікат на телефон відмовились надати. Нарешті телефон прийняли, але надали папірець «Надходження до сервісу» без підпису і печатки. Сказали що у них так заведено. Добре, що я все знімав на відео. Чекаємо на результат ремонту телефона. PS. За три дні митарств у магазині 911, я бачив лише двох покупців. А персонал був у складі чотирьох хамовитих молодих хдопців. Єдиним ввічливим і виваженим виявився хлопчина на ім’я  Артур.      ДАЛІ БУДЕ!