"Етика спілкування з військовими/ветеранами та членами їх сімей": адміністратори сервісних центрів МВС Хмельниччини пройшли тренінг з комунікації

Фото: Регіональний сервісний центр Хмельницький

Війна стала новою рутинною реальністю українців. Суспільство зіштовхнулось з новими викликами. Задля того, щоб сформувати навички спілкування з військовими, які повернулися зі страшної війни й жахливими спогадами про неї адміністратори сервісних центрів МВС Хмельниччини пройшли тренінг на тему "Етика спілкування з військовими / ветеранами та членами їх сімей".

Навчання провела кваліфікована тренерка, психолог, травмотерапевт-консультант - Марина Маліновська, яка має великий досвід роботи з військовими і їхніми родинами та Інна Кукал - психолог обласної лікарні, яка дбає про ментальне здоров’я наших військових під час їхньої реабілітації, інформує Регіональний сервісний центр Хмельницький.

Розуміння, які почуття переживає людина на фронті, можна набути виключно на досвіді. Тому цивільним складно усвідомити проблеми, з якими повернулася людина з війни. Сьогодні ми зуміли виокремити певні правила спілкування і поведінки, які необхідно застосовувати конкретно при спілкуванні з військовими та ветеранами. Військових треба адаптовувати до мирного життя, а соціум потрібно готувати до повернення ветеранів, - розповідає Марина Маліновська.

Усі змогли обмінялися власним досвідом спілкування з військовослужбовцями, послухали цінні поради та відпрацювали корисні практичні кейси, які допоможуть комунікувати з військовими без травм і помилок.

Переконаний, такі тренінги сприятимуть нашим адміністраторам у їх повсякденній роботі, адже щодня вони зустрічають різних людей, котрим необхідно отримати наші послуги. Працівники повинні бути підготовлені до повернення ветеранів та вміти з ними етично комунікувати, чітко дотримуватись певних правих спілкування і поведінки необхідних конкретно при спілкуванні з військовими, - розповідає начальник регіонального сервісного центру МВС в Хмельницькій області Микола Іщенко.

Маємо бути готові пройти непростий шлях адаптації наших героїв до мирного життя та будемо міцною опорою в подоланні будь-яких труднощів на шляху до здорового суспільства.

Працюємо над собою задля ефективної допомоги тим, хто наближає нашу Перемогу.

Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті.

Читайте також: "На фронті зупинилось серце відомого кам'янецького хореографа".

13:03, 19 листопада