"Колайдер" - це перший проєкт Суспільного для підліткової аудиторії на платформах YouTube і TikTok. Креативний концепт, розроблений pedan|buro, втілює ідею зухвалої школи майбутнього, де могли б викладати Залізна Людина, Донателло, Айнштайн та інші ікони попкультури. Це також альтернативна пропозиція токсичному російському контенту в легкому і зрозумілому жанрі едьютейнменту.
"Колайдер" дозволить підліткам відчути себе кмітливими дослідниками та дізнатися більше про світ навколо; прокачати навички критичного мислення, продемонструє, що сумніватися та перевіряти інформацію - це база, а цікаві знання дають впевненість. У спільнотах соцмереж можна буде знайти однодумців і поринути в цікаву суперечку.
Підписатися на "Колайдер" можна в YouTube, TikTok та Instagram.
Керівниця редакції дитячого та підліткового мовлення, продюсерка проєкту від Суспільного Юлія Дичук ділиться:
Ми ґрунтовно підійшли до нового продукту: перш за все провели велике дослідження, щоб зрозуміти, який контент споживають українські підлітки в інтернеті, проаналізували всі дані та лише після цього розробили креативну концепцію й сформували перелік тем і форматів, з яких починаємо наш канал. Наш “Колайдер” — це про тварин, космос, науку, історію, геймерів, крутих блогерів та інші теми, які гуглять і тікточать українські підлітки. Щасливі зустріти однодумців у вигляді фантастичної команди pedan|buro. Здається, разом у нас вийшло створити крутий продукт. Тепер чекаємо на оцінку і відгук молодих глядачів та глядачок.
Співзасновник pedan|buro та креативний продюсер ютуб-каналу "Колайдер" Олександр Педан коментує майбутній проєкт із захопленням:
Останні чотири роки команда pedan|buro займається виготовленням та впровадженням корисних соціальних, освітніх проєктів для молоді. Враховуючи, що ми досягли певних успіхів, і нам подобається створювати для дітей едьютейнмент, всі напрацювання ми із задоволенням використали у створенні "Колайдера". Скажу більше, нам з командою працювалося просто в кайф, знаючи важливість такого контенту на просторах YouTube, - зазначає Олександр Педан. - Ми мріємо знищити все російсько-пропагандистське в усіх соцмережах, щоб нашим дітям було достатньо саме україномовного контенту, і віримо, що цей контент не просто буде корисним та цікавим, а й буде класним прикладом для створення такої критичної маси українського в усіх соцмережах.
На старті "Колайдер" презентує три формати відео:
- експлейнер-журнал "Та невже?": загадки космосу, міфи про тварин, українська боротьба, геймери та інші неймовірні речі, які існують в Україні та світі;
- наукові батли "Хто тут Ейнштейн?": Влад Шевченко, alyona alyona, Roxolana та інші блогери перевірятимуть свої знання та фізичні можливості;
- інфотейнмент-ролики "КіберХата": блогери Валерія Пешикова та Микола Мальчин розкажуть все про віртуальний світ - від крутого до небезпечного.
Анастасія Зубченко, креативна директорка pedan|buro та режисерка YouTube-каналу "Колайдер", додала, що молодь - одна з найскладніших аудиторій, за увагу якої треба боротися чи не щосекунди:
Для цього ми намагаємося робити наші відео з максимальною кількістю динаміки, яскравої айдентики, візуальних способів, способів драматургічних, сценарних тощо. Та важливо було також поєднати фан з користю, бо весь контент на YouTube-каналі "Колайдер" - він корисний, він несе в собі фактаж, який знадобиться дітям у майбутньому, взагалі для підвищення інтелектуального рівня. Звісно, тут ми конкуруємо з пранками, фановими відео на TikTok, яких дивляться дуже багато, але ми переконані, що ось такий "метч" користі та фану - це найкраща формула освітнього контенту, який може бути на YouTube.
Зі свого боку Олена Левандовська, співзасновниця та CEO pedan|buro, акцентувала, що зараз важливо будувати не лише фізичний кордон з росією, а й культурний, над чим спільно працюють обидві команди: