Паспорт для виїзду за кордон тепер підходить для отримання послуг в сервісних центрах МВС

Фото: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій області

Усі послуги сервісних центрів МВС тепер можна отримати, надавши адміністратору як документ, що посвідчує особу, паспорт громадянина України для виїзду за кордон або його електронний варіант в застосунку "Дія".

Кабінет міністрів України прийняв Постанову №454 від 2 травня 2023 року, яка серед іншого розширює перелік документів, які надаються особою для отримання послуг в сервісних центрах МВС, інформує регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій області.

Раніше у переліку документів, які обов’язково надаються для ідентифікації особи, був лише паспорт громадянина України - тобто, внутрішній паспорт. А від 11 травня, коли постанова набирає чинності, кожен громадянин України може пред’являти адміністратору сервісного центру МВС закордонний паспорт.

Варто зазначити, що у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання, разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи. Так само у разі надання паспорта громадянина України для виїзду за кордон, разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи.

Нагадаємо, паспорт потрібен для отримання усіх послуг сервісних центрів МВС - як пов’язаних із теоретичними та практичними іспитами, з посвідченням водія, з реєстрацією та перереєстрацією транспортних засобів, призначенням належного користувача на транспортні засоби, так і виготовленням та збереженням номерних знаків, допуском до перевезень небезпечних вантажів тощо.

Для отримання послуг особа подає до територіального сервісного центру МВС:

  • паспорт громадянина України;
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
  • тимчасове посвідчення громадянина України;
  • посвідку на постійне проживання;
  • посвідку на тимчасове проживання;
  • посвідчення біженця;
  • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
  • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

Або пред’являє один із зазначених документів в електронній формі засобами порталу "Дія". У разі відсутності в зазначених документах відомостей про задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) на території України - довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, у якій зазначено фактичне місце проживання, (для внутрішньо переміщених осіб), або витяг із реєстру територіальної громади про задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) або пред’являє один із зазначених документів в електронній формі засобами порталу "Дія".

Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном +380(382)66-42-12.

Читайте також: "На Кам'янеччині біля Дністра облаштують новий пляж".

13:03, 19 листопада