Працівники сервісних центрів МВС Хмельниччини вивчали жестову мову

Фото: РСЦ ГСЦ МВС в Хмельницькій області

На Хмельниччині відбувся тренінг з вивчення основ жестової мови: "Жестова мова для адміністраторів сервісних центрів МВС" – новий підхід в наданні адміністративних послуг людям із порушеннями слуху та/або мовлення.

Працівники, які відвідали тренінг, із задоволенням зазначають, що зрозуміти жестову мову зможе й людина, яка ніколи її не вивчала, оскільки більшість жестів є доволі логічними й дублюють дії та явища, які описують, інформує пресслужба РСЦ ГСЦ МВС в Хмельницькій області.

Однозначно цей тренінг сприятиме нашим адміністраторам у їх повсякденній роботі, адже щодня вони зустрічають різних людей, котрим необхідно отримати наші послуги, і їх потрібно почути, зрозуміти. Це також дозволить оволодіти жестовою мовою передусім як засобом комунікації, забезпечить надання адміністративної послуги швидко та зручно, - зазначив заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області Віталій Ковальчук.

Ми переконані, що ці знання покращать спілкування з людьми, які мають порушення слуху та мови, адже, поява більшої кількості людей, які знають жестову мову допоможе навчитися сприймати людей з вадами слуху адекватно - з повагою до них і прагненням допомогти.

Кожен має відчувати комфорт. Кожен має відчувати значимість. Будуємо справжню європейську державу - Україну.

Читайте також: "На Кам’янеччині перекинувся позашляховик: є постраждалі".