14 грудня набрали чинності відразу дві постанови Кабінету міністрів України №1019 та №1299, які вносять зміни в процедуру реєстрації та перереєстрації транспортних засобів.
Що саме зміниться в алгоритмі реєстрації та перереєстрації транспортного засобу розповів заступник начальника регіонального сервісного сервісного центру ГСЦ МВС Віталій Ковальчук на брифінгу з представниками ЗМІ.
Крім зручності пов’язаної з екстериторіальністю таке виокремлення ще й дозволяє у майбутньому проводити реєстраційні дії з транспортними засобами онлайн за допомогою двох смартфонів чи комп’ютерів - власника та покупця.
Алгоритм реєстрації транспортного засобу в Україні при купівлі-продажу авто тепер стає таким:
- спочатку варто звернутись до Експертної служби МВС та отримати їх висновок про транспортний засіб;
- потім 2 сторони власник та покупець або їх представники із чинним висновком звертаються до сервісного центру МВС і проводять перереєстрацію транспортного засобу. Або також це можна буде зробити онлайн.
Тут важливо зазначити, що алгоритм оформлення таких електронних документів включає в себе повну перевірку, всебічне опрацювання заявки адміністратором сервісного центру МВС. Але на бек-офісі, без особистого контакту з замовниками послуг. Тобто, відбувається перевірка даних за всіма потрібними базами і тільки потім схвалення заявки або ні. Якщо є в базах даних якась інформація, що перешкоджає наданню послуги, то така заявка буде відхилена.
Надавати кожному вибір, як звернутись до нас за послугами: онлайн чи офлайн - ось що є головною метою таких змін.
Набуття чинності двох постанов означає, що від 14 грудня онлайн перереєстрацію робити дозволено, оформляти тільки онлайн посвідчення водія теж буде дозволено. Але процес імплементації законодавчих змін може відбутись у кілька етапів. Про етапність змін та запровадження в життя усіх онлайн послуг ми обов’язково повідомимо. Тому раджу підписатись на всі зручні вам ресурси Регіонального сервісного центру МВС і особливо уважно слідкувати за нашими поясненнями.