Команда у складі маркетолога Валентина Козярука та дизайнера Олександра Гуцала вирішила зробити бібліотеку популярним місцем серед кам’янчан та напрацювала брендинг бібліотеки як інституції.
Мета брендингу - залучити принципово нову аудиторію - молодь, яка полюбляє естетичні, візуально красиві місця. І щоб через емоції привернути увагу до бібліотеки та культури читання.
Презентація концепції нової стратегії розвитку та візуальної ідентичності бібліотеки ім. Костя Солухи відбулася в її ж дворику, інформують у міськраді. Автори проєкту розповіли, як вони розробляли новий брендинг та візуальну комунікацію – шрифти, кольори тощо.
Наступний крок – їх використання в роботі: афішах, соцмережах, оформленні інтер’єру, розробці вказівників. Тобто приведення у відповідність до єдиного стилю.