"Хмельницькгаз Збут", що працює під брендом "ТВІЙ ГАЗЗБУТ", на 8 липня 2022 року повернув клієнтам-побутовим споживачам 485,47 тисячі гривень переплат та помилково сплачених у травні сум за спожитий природний газ.
У компанії наголошують, що роблять усе можливе, аби оперативно впоратися із наявною ситуацією.
Зміна постачальника для побутових споживачів "Хмельницькгаз Збуту" відбулася у червні, хоч офіційною датою зміни постачальника на інформаційній платформі Оператора ГТС України зазначено 01.05.2022 р. В умовах відсутності комунікації споживачів із новим постачальником – ТОВ "ГК "Нафтогаз України", частина клієнтів перерахувала оплату за травень на рахунки попереднього постачальника.
У компанії підкреслюють, що автоматично перевести переплату з особового рахунку в ТОВ "Хмельницькгаз збут" на особовий рахунок клієнта у ТОВ "ГК "Нафтогаз України" неможливо, адже це різні юридичні особи. Погоджений сторонами механізм автоматичного переведення коштів з особових рахунків споживачів однієї компанії на особові рахунки споживачів іншої наразі відсутній, тому що з ТОВ "ГК "Нафтогаз України" не вдається досягнути згоди щодо шляхів врегулювання ситуації.
У пресслужбі "Хмельницькгаз Збуту" підкреслюють, що у разі переплати або помилкової сплати за газ споживач може спрямувати заяву до компанії на повернення цих сум.
Нагадаємо, наприкінці квітня нинішнього року Кабмін запровадив механізм спеціальних обовʼязків з постачання газу для населення, умови якого не зміг виконати жоден великий постачальник на теренах України. Через це нові договори на закупівлю блакитного палива для населення з ГК "Нафтогаз Трейдинг" не уклала переважна більшість постачальників. Внаслідок таких дій понад 90% побутових споживачів України опинилися на обслуговуванні постачальника "останньої надії", функції якого виконує ТОВ "ГК "Нафтогаз України".
Читайте також:"Мешканці Дунаєвецької громади заборгували півмільйона гривень за вивіз побутових відходів".