Головне завдання, що стоїть перед початком нового навчального року – це безпека перебування дітей в закладах освіти під час освітнього процесу. На цьому наголосив заступник голови ОДА Володимир Юр’єв під час сьогоднішньої наради, присвяченої підготовці освітянської галузі області до нового 2022-2023 навчального року.
До розмови були запрошені представники Департаменту освіти, науки, молоді та спорту ОВА, управління з питань цивільного захисту населення ОВА, ГУ ДСНС та управління Державної служби якості освіти в області, керівники структурних підрозділів з питань освіти органів місцевого самоврядування, керівники закладів освіти обласної комунальної власності та закладів професійної (професійно-технічної), передвищої, вищої освіти, інформує пресслужба Хмельницької ОВА.
Розпочинаючи онлайн нараду, Володимир Юр’єв зауважив, що новий навчальний рік уже вкотре наші освітяни змушені розпочинати у важких та незвичних умовах, адже майже два роки вони працювали в дистанційному режимі через ковід, а цьогоріч мають враховувати особливості воєнного часу. Він додав, що з початком війни освітні заклади Хмельниччини взяли на себе функцію допомоги тимчасово переміщеним особам, яких в область прибуло понад 150 тисяч. У зв’язку з цим, значна частина закладів досі перебуває у користуванні людей, що постраждали від російської агресії. Іншим, не менш серйозним викликом є нестача шкільних автобусів, які були направлені на схід країни для організації евакуації цивільного населення. Також до ОВА надходять заявки від навчальних закладів, які планують переїхати із тимчасово окупованих територій та зони бойових дій в нашу область, і для них теж потрібно створити відповідні умови.
Володимир Юр’єв висловив переконання, що завдяки спільним зусиллям ці виклики будуть подолані, і найголовніше – з 1 вересня буде забезпечено очне навчання дітей. Для цього має бути виконанна ціла низка умов, зокрема, ретельна підготовка до осінньо-зимового періоду, перевірка території закладів на предмет відсутності вибухових предметів, забезпечення пожежної безпеки та належне облаштування укриттів на випадок військових загроз, налагодження ефективної роботи системи сповіщення про такі загрози, відпрацювання шляхів евакуації учнів та вчителів, створення відповідних матеріальних запасів та багато інших.