Про комунальний автопарк, підняття ціни та нові маршрути - розповів керівник КП "Комунтранссервіс" Олександр Пулик

Фото: Кам'янець-Подільська міська рада

Пресслужба Кам'янець-Подільської міської ради поспілкувалась з керівником КП "Комунтранссервіс" Олександром Пуликом щодо ситуації з пасажирськими перевезеннями в громаді.

- Що по комунальному автопарку?

- Все супер! Завдяки гарній комунікації міського голови із бізнесом та залученню релокованого підприємства із Києва, без копійки з бюджету, ми поповнили автопарк чотирма "Богданами". Тож тепер на наших маршрутах курсують вісім автобусів. Пасажири послугою задоволені. Ми підсилили новими машинами два маршрути: №21 та 23 і відкрили ще один - №24 "М-н Жовтневий – пологовий будинок". Ціна проїзду всього 5 грн, а для пільговиків - безкоштовно. Натомість у комерційних маршрутках - 8 грн. До речі, для всіх наших матерів міський голова ініціював безкоштовний проїзд комунальним транспортом 8 травня, у День матері. За звичним графіком будуть їздити маршрути №20 "М-н Жовтневий – вул. І. Франка", №21 "С-ще Першотравневе – ВАТ "М’ясокомбінат", №22 "С-ще Першотравневе – пологовий будинок" і №23 "Підзамче – м-н Жовтневий".

- Правда, що підприємство працює зараз, скорочуючи збитки?

- Абсолютна! Трохи цифр: станом на 12 квітня ми зменшили збитки на 106 тис. грн. Торік на цей же період вони становили 175,1 тис. грн! За перші три місяці цього року зекономили в бюджеті 387,3 тис. грн порівняно з фінансовим планом підприємства. І це незважаючи на різке подорожчання пального, вартості запчастин, збільшення заробітної плати. У нас працює 9 водіїв, троє із них – вимушені переселенці. Ми збільшили середню заробітну плату. За перший квартал вона становила 11 266 грн – на 443 грн більше, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Немає заборгованості ні по зарплаті, ні по податках. Більше того - плануємо набирати в нашу команду ще людей, у тому числі кам’янчан.

- Є ймовірність, що ціна на проїзд у нашому місті зросте?

- Якщо буде різке збільшення вартості пального - нам треба бути до цього готовим. Але зараз мусимо потерпіти і не піднімати ціну, адже людям і так важко в теперішній час. Тим більше, що підприємство може "витягнути" комунальні перевезення своїми силами.

- Скільки в ідеалі треба комунальних автобусів, щоб громаді було комфортно?

- Маємо амбітні плани – поступово збільшити автопарк і власні надходження, а також зменшити дотації з бюджету. Було б гарно, якби на кожному маршруті працювало по чотири автобуси. (Сподіваюся все-таки на розуміння депутатів і підтримку ними програми розвитку комунального транспорту). В цілому треба для міста 50-60. Ми з міським головою хочемо трохи підкорегувати графік для зручності кам'янчан: щоб автобуси виїжджали на маршрути ще раніше, працювали в обід, до комендантської години і у вихідні. Якщо все буде нормально – за декілька місяців станемо прибутковим підприємством. Перемоги нам!

Читайте також:"Військових із Кам'янець-Подільського району відзначено державними нагородами".

13:03, 19 листопада