В Україні суми штрафів за перевантажені фури можуть становити 30-40 мільйонів гривень на день.
Цьогорічна сніжна та морозна зима стала випробуванням для українських доріг. Уже традиційно після потепління з’явилися нові ями. Також дорожнє полотно руйнують перевантажені фури, повідомляють в "ТСН".
В Україні суми штрафів за перевантажені фури можуть становити 30-40 мільйонів гривень на день.
Кожна понаднормова тонна вантажівок - це мільйонні збитки для держави, тобто для нас з вами, і одночасно надприбутки для нечесних перевізників. Таких хитрих перевізників бити по гаманцю - мають на комплексах контролю ваги.
Однак за майже годину перевірки, де працювала знімальна група ТСН, жодного порушення. Далекобійники - народ згуртований та солідарний. Перевантажених колег попереджають про небезпеку через месенджери.
Невдовзі так перечекати чи об’їхати контроль ваги - не вийде. По країні вже встановили понад 4 десятки автоматичних комплексів, які зважують авто в русі. Ними перекрили всі основні траси, мости, а також під’їзди до портів. Нині частина систем працює в тест-режимі, решту - ще налаштовуватимуть.
Усі дані з комплексів зливаються в дата-центр "Укравтодору". За рік роботи в тестовому режимі системи провели сім мільйонів зважувань. Кожна третя вантажівка - їхала з перевантаженням.
Для порівняння: за весь 2020 рік інспектори виписали вручну постанов лише на 300 мільйонів гривень. Але карати фури автоматично досі не можна, бо немає закону.
Дорожники сподіваються, що депутати узаконять автоматичне зважування вже цього року. Плюс планують збільшувати кількість автоматичних комплексів. Зокрема на обласних та районних дорогах, куди часом ховаються вантажівки. А поки ж ловлять порушників жезлом. Під кінець рейду дорожній службі таки вдалось зловити одного порушника. Зайва тонна на осі, та 600 кілограмів загальної маси.
Штраф за такий відносно невеликий перевантаж - більше 10 тисяч гривень.
Читайте також: "Студенти кам'янецького вишу завоювали чемпіонат з пауерліфтингу".