З 11 січня здобувачі освіти Кам’янця-Подільського розпочали навчання в умовах посилених карантинних обмежень, за умовами якого відвідування закладів освіти, крім дитячих садків, заборонене.
Школи міста в організації освітнього процесу у дистанційному форматі керувались наказом МОН від 25.04.2013 року №466 "Про затвердження Положення про дистанційне навчання", наказом МОН від 08.09.2020 року №1115 "Деякі питання організації дистанційного навчання" та листом МОН від 02.11.2020 року №1/9-609 "Щодо організації дистанційного навчання".
Взаємодія між педагогами та учнями у форматі дистанційного навчання відбувається зі застосуванням інтерактивних освітніх платформ, електронної пошти, форумів, соціальних мереж тощо.
Варто зазначити, що учням та батькам не потрібно забувати, що дистанційне навчання оцінюється за видами оцінювання та критеріями МОН.
Заклади освіти у рамках власної автономії керуючись рішенням педагогічної ради визначили форми дистанційного навчання, обрали конкретні електронні платформи, онлайн форми та інструменти за допомогою яких організували процес дистанційного навчання (Moodle, Classroom, Zoom тощо). Вчителі самі визначають доцільність синхронного чи асинхронного режимів роботи з учнями.
Для учнів, які не мають технічного забезпечення та доступу до мережі Інтернет, або не можуть бути учасником дистанційної роботи, за станом здоров’я, використовується телефонний, поштовий зв’язок та інші способи комунікації.
Дистанційне навчання здійснюється із дотриманням усіх санітарних норм.
Начальник управління відмітив складність роботи в режимі дистанційного навчання для педагогів:
Садки працюють у звичному режимі, відповідно впровадженого локдауну, методичних рекомендацій, рішення обласної комісії з питань ТЕБ та НС - заклади дошкільної освіти працюють у звичному режимі. Станом на сьогодні у нас 50% відвідування в дошкільних навчальних закладах.
Завтра, 14 січня, відбудеться виробнича нарада з керівниками закладів освіти в онлайн режимі для обговорення та контролю проведення дистанційного навчання у школах міста, внесення корективів, врахування зауважень.