На відкриття турсезону 2020 у Кам'янець-Подільський "завітало" понад 42 тисячі туристів

Фото: Кам'янець-Подільська міська рада

Щовесни, упродовж 11 попередніх років, під час старту туристичного сезону, Кам’янець-Подільський широко розкривав свої обійми для туристів з усього світу. Кожне офіційне відкриття туристичного сезону завжди мало своє гасло, яке задавало ритм та напрямок на весь сезон.

Цей рік не став винятком. Став особливим. В умовах карантину традиційне відкриття туристичного сезону стало неможливим. Але з розвитком цифрових технологій туристичні принади міста стали доступними для віртуального знайомства з потенційними мандрівниками. Тому було вирішено, згідно заздалегідь запланованих дат, відкрити туристичний сезон ОNLINE під відповідним гаслом "Кам'янець Digital", зазначає пресслужба Кам'янець-Поділської міської ради.

Мета заходу полягала в популяризації міста, як потужної туристичної дестинації шляхом залучення максимальної аудиторії до відповідних Інтернет акаунтів.

Напередодні офіційного відкриття туристичного сезону "Кам’янець Digital" було презентовано туристичний сайт "kamianets.travel", який акумулював в собі повну інформацію про туристичний потенціал міста Кам’янця-Подільського. Додатковою підтримкою сайту стали акаунти "Kamianets travel" в соціальних мережах Facebook та Instagram, а також YouTube та Telegram-канали, які діляться корисним та актуальним контентом.

Саме на цих web-сторінках відбувалися віртуальні заходи, згідно програми офіційного відкриття туристичного сезону ONLINE "Кам’янець Digital".

Офіційне відкриття традиційно розпочалось з форуму, який відбувся у Web-форматі та був присвячений актуальній темі "Діджиталізація туристичного сектору як інструмент розвитку в умовах кризи". Міський голова Михайло Сімашкевич привітав учасників форуму, зазначивши, що представники індустрії туризму нашого міста, розуміючи всю складність ситуації, пропонують відвідувачам нові послуги, – і на сьогодні всі вони в онлайн-режимі.

Спікерами форуму виступили заступник міського голови Вадим Савчук та кваліфіковані спеціалісти в галузі туризму:

  • голова Державного агентства розвитку туризму Мар'яна Олеськів;
  • директор Центру міжнародної співпраці Адміністрації міста Люблін Кшиштоф Становський;
  • директор Бюро розвитку туризму Адміністрації міста Люблін Марцін Кенцько;
  • головний виконавчий директор туристичного стартапу Moreinfo Михайло Дьомшин.

893 особи з 11 областей України та республіки Польщі стали глядачами та учасниками форуму.

Відео-проєкт "Рекомендуємо екскурсовода" був презентований на сторінках соціальних мереж Facebook та Instagram – 11 унікальних онлайн-пропозицій від кваліфікованих гідів-ексурсоводів державного історичного музею-заповідника, Національного історико-архітектурного заповідника "Кам’янець" та рекомендованих екскурсоводів.

Велику глядацьку зацікавленість набув марафон віртуальних екскурсій. Два дні поспіль провідні фахівці державного історичного музею-заповідника та Національного історико-архітектурного заповідника "Кам’янець" в прямих ефірах знайомили віртуальних екскурсантів з музейними експозиціями, історичними локаціями та архітектурними пам’ятками. 16 півгодинних екскурсій – 38 396 переглядів.

Знайшли своїх прихильників майстер-класи від учасників проєкту "Унікальний сувенір". Упродовж трьох днів відомі в нашому місті майстри Микола Шевчук (майстерня "Сувенірщик"), Юлія Марущак (майстерня "PhyArt"), Божена Філатова (майстерня "Божена"), Яна Шутяк (майстерня "Elite Candles") разом з глядачами виготовляли сувеніри з глини, прикраси з ювелірної смоли, створювали різьблені свічки та вишивали оберіг. Загальна кількість унікальних переглядів майстер-класів – 2 872.

Для найактивніших користувачів Інтернету були проведені онлайн-розіграші сертифікатів на послуги активного відпочинку. Giveaway провели зірки українського шоу-бізнесу – співачка ZOZULYA, репер Хас, комік Володимир Черняк та фронтмен гурту "Цвіт кульбаби" Василь Марущак. Переможців оголосили 1 травня на сторінці Kamianets Travel в Facebook та 2 травня на сторінці kamianets.travel.tic в Instagram. Завдяки спонсорам, переможці отримали сертифікати на топові атракції міста:

  • політ на повітряній кулі (центр повітроплавання "Триглав");
  • прогулянка компанією до 10 осіб на БРДМ (BRDM.tour);
  • прогулянка компанією до 5 осіб на УАЗ (UAZ-drive);
  • 2 квитка на тролейну переправу вздовж Новопланівського мосту (компанія "Aсtiv day");
  • 2 квитка на стрибок з найвищого мосту в Україні "Стрімка лань" (компанія "Aсtiv day");
  • 2 квитка в музей мініатюр "Замки України" (компанія "Aсtiv day").

Родзинкою програми офіційного відкриття туристичного сезону стало нове вбрання головної візитівки міста. 1 травня близько 800 користувачів Інтернету побачили зі сторінки "Kamianets Travel" в Facebook пряму відео-трансляцію включення нової підсвітки Старого замку. Модернізація освітлення передбачає відсутність кольорів, лише різні відтінки білого. Підсвічується також каньйон і вперше – південний бік замку.

Отже, туристичний сезон ОNLINE "Кам’янець Digital" відкрито! У прямих ефірах за допомогою цифрових технологій в заходах взяло участь близько 42 500 користувачів Інтернету.

Тож, кам’янчани гостинно запрошують туристів в місто, в якому оживає історія. Ми сподіваємось, що кожен, хто зацікавився ним на Інтернет-сторінках, відкриє для себе Кам’янець-Подільський наживо і відчує його неповторність.

Читайте також:"Демір, Олівія, Міра - рідковживані імена кам'янецьких малюків у квітні".