Служба оперативного реагування «15-05» Кам’янець-Подільської міської ради отримала за шість місяців 2018 року 5542 звернення від жителів міста.
Більшість питань, як і раніше, судячи за статистикою, стосувалися сфери житлово-комунального господарства. До прикладу, щодо роботи КП «Міськтепловоденергія» (798 звернень), міського району електромереж (690).
104 дзвінки надійшло від кам’янчан з питань пасажирських перевезень та 919 - з питань діяльності КП «Комунтранссервіс». А 2136 мали інформаційний характер. Повідомляє міська рада.
Решта звернень належали до сфери діяльності управлінських компаній, управління НС, муніципальної поліції та КП «Міськліфтсвітло».
Читайте також: "21-річний кам'янчанин скоїв вбивство на ґрунті ревнощів"