Малі туристичні міста України потребують державної програми з підтримки просування своїх туристичних брендів на внутрішньому та закордонному ринках.
З таким проханням до уряду звернувся міський голова Кам’янця-Подільского Михайло Сімашкевич, коментуючи в інтерв’ю Zruchno.Travel роботу міськради з підвищення впізнаванності бренду міста серед іноземних туристів. Про це повідомляється на сайті Zruchno.Travel.
При цьому він наголосив, що сам Кам’янець-Подільський робить рекламу іншим туристичним містам, оскільки минулого року тут відкрили музей мініатюр "Замки України", де зібрані моделі найвідоміших оборонних споруд країни.
Крім того, за словами мера, вже розроблено генеральний план забудови Старого міста, згідно з яким протягом найближчих двох років буде проведено рекострукцію площі Польський ринок .
Згідно з інформацією Кам’янець-Подільської міськради, цього року на фінансування туристичної галузі з міського бюджету передбачено близько 2 мільйонів гривень. Зокрема, ці кошти підуть на збереження пам’яток, які є найцікавішими об’єктами відвідування туристами, на підтримку фестивальних заходів та на промоцію міста.