Хмельницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України рекомендувало Кам’янець-Подільській міській раді припинити дії з ознаками антиконкурентних. Як встановило Відділення, рішенням Кам’янець-Подільської міської ради від 06.11.2012 №10 «Про затвердження порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами у м. Кам’янець-Подільському» (зі змінами) було встановлено для суб’єктів господарювання - власників об’єктів зовнішньої реклами у м. Кам’янець – Подільський 30% пільгову оплату на об’єкти зовнішньої реклами, які підсвічуються, та 50% знижки - на рекламні щити типів «банер» та «вивіска на опорі», що створило їм привілейовану позицію порівняно з конкурентами.
Суб’єкти господарювання – власники об’єктів зовнішньої реклами, що підсвічується, та об’єктів зовнішньої реклами типів «банер» та «вивіска на опорі» могли отримати переваги над іншими суб’єктами господарювання – власниками об’єктів зовнішньої реклами, які не підсвічуються, або тих суб’єктів господарювання, що мають об’єкти зовнішньої реклами типів «білборд», «брандмауер», «беклайт», «мультиборд», «сіті-лайт» тощо. У межах м. Кам’янець-Подільський об’єкти зовнішньої реклами розміщують 54 суб’єкти господарювання.
Загальна кількість рекламних конструкцій в натуральних одиницях складає 257. Отримуючи від Кам’янець – Подільської міської ради пільги (знижки) на сплату коштів за розміщення об’єктів зовнішньої реклами, суб’єкти господарювання мають можливість витрачати менше коштів на оплату цих послуг порівняно із іншими суб’єктами господарювання. Як наслідок - надавати послуги у сфері розміщення зовнішньої реклами за цінами, нижчими від цін конкурентів, або акумулювати кошти для покращення якості надання відповідних послуг, що може вплинути на вибір споживачів цих послуг та підвищити конкурентоспроможність цих суб’єктів господарювання. Дії Кам’янець–Подільської міської ради містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних дій органів місцевого самоврядування, шляхом надання групам суб'єктів господарювання пільг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що може призвести до спотворення конкуренції.
Міська рада повинна визначити єдині підходи (умови) при встановленні оплати за тимчасове користування місцями розміщення об’єктів зовнішньої реклами у м. Кам’янець-Подільський з метою забезпечення учасникам ринку рівних умов для конкуренції.