Сучасний розвиток торгівлі кардинально змінив наше життя. Ми вже й не пам'ятаємо про те, що наші батьки робили продуктові запаси на декілька діб вперед, а бабусі здійснювали закупівлі всього раз на тиждень – у так званий базарний день. Що вже казати про більш далеких предків, які не мислили свого існування без льохів і комор, куди складали усю провізію відразу після збирання тогорічного врожаю та користувалися нею впродовж цілого року.
Сьогодні такі «комори» можна знайти мало не на кожній вулиці у вигляді крамниць, універсамів, магазинів старого зразка і сучасних маркетів, у яких продукти на будь-який смак і кишеню продають часто-густо цілодобово. Щоправда, довіряти їм свій стіл, як колись домашнім льохам, можна тільки у тому разі, якщо ви впевнені в якості продукції та доброму імені торговельної компанії. Чудово, що у мешканців Західної України нещодавно з’явилася можливість скуповуватися в «АТБ». Ця найбільша і найдинамічніша щодо розвитку мережа України здобула прихильність мільйонів наших співвітчизників. На завоювання авторитету пішли довгі роки чесної та наполегливої праці.
«Історія нашої мережі налічує більше ніж 20 років. Ми стали першими представниками української торгівлі, що зробили якісний ривок уперед, перетворивши торгову радянську спадщину на унікальний сучасний формат, гідний європейського рівня», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Нагадаємо, що саме ця компанія вже у 2000-х першою в Україні впровадила нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Тоді не всі розуміли значення цього слова. Йдеться про магазини з достатнім асортиментом продукції, яка реалізується для звичайних покупців за оптовою ціною. Про низьку вартість товарів у «АТБ» знає кожен, тому розповімо про асортимент, а також пояснимо, яким чином мережа може пропонувати споживачам якісні товари за доступними цінами. Нині асортимент становить більше ніж 3500 найменувань, з яких понад 800 позицій представлені власними торговими марками. Це бренди, які є у продажу тільки в «АТБ». Їх виготовляють або на власних харчових підприємствах холдингу (це кілька виробництв), або під замовлення на відомих широкому загалу заводах. Таким товарам не потрібні реклама і просування. Крім того, компанія економить на логістичних витратах і не «накручує націнки», чим інколи грішать інші магазини (а в «АТБ» у цьому немає сенсу, оскільки мережа реалізує свій товар). У результаті собівартість продуктів власних торгових марок значно нижча за середньоринкову, а якість не поступається якості товарів відомих брендів.